français | Türkçe

giriş

2018-2019 Eğitim-Öğretim yılı öğrenci kayıt kabul işlemleri

Özel Notre-Dame de Sion Fransız Lisesinde 2018-2019 Eğitim-Öğretim yılı öğrenci kayıt kabul işlemleri,

öğrencilerin,

  • Millî Eğitim Bakanlığınca 8. sınıf öğrencilerine yönelik 2 Haziran tarihinde yapılacak
    Merkezî Sınav LGS’de (Liselere Giriş Sınavı) aldıkları puan olan MSP (Merkezî Sınavı Puanı) temel alınarak,

Merkezî Sınav Başvuru ve Uygulama Kılavuzu için tıklayınız.

Özel Okullar Kayıt Koordinasyon Komisyonu kararları doğrultusunda oluşturulan kayıt-kabul kılavuzu ve kayıt takvimini okumak için tıklayınız.

KAYIT İŞLEMLERİ

1- Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt işlemi okul sekreterliğinde başlar. Kayıt işlemlerinin veli tarafından yürütülmesi gereklidir. (noterden tasdikli vekaletname ile yetkilendirilmiş kişi de okuldaki kayıt işlemlerini yürütebilir ancak banka kredi işlemlerinin tamamlanabilmesi için velinin şahsen başvurusu gereklidir.)

2- Kayıt için gerekli belgeler

3- Bu işlemden sonra sekreterliğin vereceği kayıt fişiyle bankaya gidilir, İlk taksit 8.862 TL yatırılarak çift dekont alınır ve bankayla sözleşme yapılır. Kayıt günlerinde banka yetkilileri okulda bulunacaktır. ( Yoğun kayıt günlerinde sözleşme yapmak için banka şubesine gidilmesi ve/veya bir sonraki gün okula gelinmesi gerekebilir.) 2018-2019 Eğitim-Öğretim yılı öğrenim ücretleri için tıklayınız.

Sözleşme için yanınızda bulunması gereken belgeler, sözleşmeyi imzalayacak kişiye ait nüfus cüzdanı ve fotokopisi, ikâmetgâh senedi ya da son aya ait telefon, elektrik, su vs.. faturası ve gelir getiren belgedir.

Kayıt ücretinin tamamının peşin ödenmesi durumunda sözleşme yapılmasına gerek yoktur.

İlk taksidi havale veya EFT yoluyla yapmak için banka bilgileri:
Akbank Harbiye Şubesi
IBAN TR21 0004 6001 6688 8000 0646 00
( Kesin kayıt hakkı kazandığınız açıklanmadan hiçbir ödeme yapmayınız.)

4- Bankadan alınan sözleşmenin bir kopyası, taksit dekontu ve kayıt fişi okul sekreterliğine teslim edilir.

5- İngilizce Seviyesi ile ilgili form sekreterliğe teslim edilir.

6- Servis kullanacak öğrenciler için servis kayıt formunu doldurulup sekreterliğe teslim edilir.

7- Özel okula kesin kayıt yapıldığından bir Anadolu Lisesi tercihi yapılamayacağı ve tercih hakkının iptal edileceği hususunda gerekli bilginin veliye verildiğini bildiren yazı imzalanır.

8- Bu aşamada internet sitesindeki Öğrenci Bilgi Formu linki aktif hale gelecektir. Öğrenci Bilgi Formu’nun okulda bilgisayar ortamında doldurululur.

9. Okul Muhasebe bölümüne gidilerek Özel Okul/Kurum Öğrenci Kayıt Sözleşmesi imzalanması ile kayıt işlemi tamamlanır.

10-Kayıt çekilmesi söz konusu olursa “Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği”nin ücretlerin iadesi maddesine göre yıllık ücretin yüzde 10’u iade edilmez.

Kaydın tüm aşamalarını daha detaylı okumak için tıklayınız.

Banka iletişim bilgileri:

AKBANK T.A.Ş HARBİYE ŞUBESİ
Cumhuriyet Cad. No:133/A Harbiye-Istanbul
(0212) 247 04 15

Ekler

Kayıt yol haritası
Kayıt Kılavuzu
Veli Dilekçesi
Öğrenci Aile Hekimliği Değerlendirme Formu

recherche


Duyurular

Moodle Sınav Takvimi TICE (Dijital Ortam Eğitimi Paylaşımları) Veli / Bilgi Veli-Öğretmen Görüşme Günleri E-OKUL web-mail